Even voorstellen,

Ik ben Thijs Arkesteijn, geboren in 1978 en woonachtig in Alphen aan den Rijn.
Ik ben ruim 22 jaar actief geweest in de automotive branche bij een A-merk, echter miste ik steeds meer de uitdaging in mijn dagelijkse werkzaamheden.

Door de passie voor mijn hobby domotica oftewel huis automatisering techniek ben ik mij hierdoor meer gaan verdiepen in de professionele huisautomatisering systemen.
Ik heb mezelf gespecialiseerd in een aantal systemen waar ik zelf volledig achter sta.
KNX, Digital Strom, Jung E-net, iRidium-Mobile, Sonos, etc.
Ik verhuur mezelf nu dus op freelance basis als systeem integrator.

Mijn uitdaging als systeem integrator is om alle in huis toegepaste systemen in één centrale toepassing aan te kunnen sturen, te automatiseren of te kunnen regelen.
En wel op een zeer gebruiksvriendelijke manier. Eenvoud is hier het sleutelwoord.
De eindgebruiker krijgt hierdoor een systeem in huis om zo een zorgeloos woongenot te ervaren.

De systeem integrator zorgt dus (zoals de naam al zegt) voor het integreren van de verschillende systemen naar 1 toepassing en zorgt voor de visualisering voor de eindgebruiker om zo een eenvoudige bediening te creëren.

Een systeem integrator houd rekening met :
Wensen klant
Gebruiksgemak
Duurzame techniek
Nieuwe technieken
Energie besparing
Mogelijkheid tot toekomstige uitbreidingen

Hoe ga ik te werk.
Samen met de klant en/of installateur, architect, projectontwikkelaar of fabrikant stel ik een plan op naar de wensen van de klant en overige hier boven vermelde punten.

Ik verzorg hierna de programmering van het systeem inclusief de eventuele visualisering en de hardware voor visualisering in geval van iRidium-Mobile.
Er kan hierbij gekozen worden voor een ‘standaard’ visualisering, maar ook voor een ‘custommade’ visualisering.
De installatie word door de installateur geleverd en in de woning aangebracht waarna ik de programmering upload en de installatie test.
Hierna volgt de oplevering aan de klant met indien nodig gewenst een bedien handleiding (Wat dus eigenlijk niet nodig is.)
Klanttevredenheid en nazorg vind ik heel belangrijk, de klant kan dus altijd aankloppen voor wijzigingen, aanpassingen of vragen.

Mijn kernwaardes zijn:

Passie
Klantgericht
Zorgvuldig
Betrokken
Betrouwbaar

Ik ben pas tevreden zodra de klant dit ook is.